很累呢…

很久沒有上班, 一來就來個狠狠的台北turn around — 還要 full flight… 還要做business class !! 做得半死….腳腫得不像話…
因為之前有班飛機要emergency landing, 所以客人都擠到我這一班….
態度還ok ( 畢竟香港跟台灣比較近), 可是還是有客人跟我說: 「小姐, 你公司的飛機這陣子好像常常壞哦….你們要小心點 ~~ 」
配合這兩天英美恐怖份子計劃飛機爆炸的新聞, 相信公司和乘客的不安會越來越高…超慶幸當初把美英的機都丟掉…lucky ~
 
和很久沒見的朋友吃晚飯…聊了幾句, 他看著我, 有點憂心「你看起就是一副悶悶不樂的…為什麼呢?」
說話講多了, 會很累…所以就沒提啦….
 
但是, 我是真的想離開這個地方…
很想到另一個全新的國度, 逼自己去拚….
既然不能走回頭路…那就離開這一條沒有進步的死路也好…
 
朋友們都感覺到我是真的很認真的…
還是只有你以為我在開玩笑?
 
十萬個認真, 是真的…………..
.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to 很累呢…

  1. Diana says:

    頑張って下さい!I’ll keep my fingers crossed for you^v^

  2. 趙小龜 says:

    喂..點呀您….咁sad….唔好咁啦…..您比好多人都幸福………不要想得太負面…….雖然我成日都唔蒲頭..又或者好似成日都唔知去左邊..但我都關心您地的………可惜我沒有這個時間去逐一與您傾訴,更唔知過度的關心會唔會令您覺得好煩,不過我知你呢幾排都係為家事,為工作而不太開心….您要記住…"時間能解決所有問題"…有d野過左去就唔覺係一回乜事……….唉…我呢排都好煩….煩九千幾件事…….不過我只會在想……….我一個人不能一天想九千幾件事…就由得佢慢慢解決….又或者由得佢啦………..咁自己都會開心d…….^^點都好啦……..有事搵我啦!!

Leave a comment